eHitna

eHitna

eHitna je informacijski sustav hitne medicinske pomoći namijenjen unapređenju rada prijavno-dojavne jedinice hitne pomoći

Opis poslovanja korisnika:

Namjena rješenja eHitna jest omogućiti medicinskim djelatnicima kontrolu nad svojim radom, pacijentima omogućava "zlatni sat", a upravi bolji nadzor i praćenje svih poslovnih procesa u hitnoj medicini.

Izazovi:

Složenost projektnog zadatka kojeg smo trebali riješiti je multidisciplinarna; uključuje tehnološke izazove (komunikacija, integracija ICT segmenata, pouzdanost sustava), organizacijske izazove (reorganizacija Hitne medicine, teritorijalna podijeljenost, nejednaki resursi) te administrativne faktore (zakonska regulativa, regulativa Ministarstva Zdravlja, HZZO-a, HZHM). STORM Informatika rješava tehnološke izazove u segmentu komunikacija, pitanja vezana za pouzdanost sustava, koji mora biti operativan non stop te vođenje projekta implementacije na terenu (županijska središta sa ispostavama).

Rješenja:

Sustav eHitna se sastoji od tri potpuno integrirane cjeline:

  • komunikacijske opreme
  • aplikativnog dijela
  • navigacije vozila

Kao temelj komunikacijskog sustava odabrali smo platformu Avaya IP Office IP500 zbog njene modularnosti, robusnosti te otvorenosti za integracije sa aplikacijama. Avaya IP Office je putem CTI linka integriran sa aplikativnim rješenjem tvrtke Rinels (koje je ujedno i centar cjelokupnog rješenja) te sa sustavom navigacije i slanja podataka prema i iz vozila tvrtke Raptor.

Na navedenoj platformi tako prihvaćamo te snimamo cjelokupnu komunikaciju uključujući sve pozive korisnika, radio i GSM vezu prema vozilima te komunikaciju prema ispostavama i bolnicama te domovima zdravlja. Koristeći CTI vezu prema aplikaciji šaljemo sve potrebne podatke o pozivu koji promptno ulaze u trenutni prikaz svakog poziva. Unutar sustava razlikujemo dvije vrste korisnika: dispečera (koji zaprima poziv te daje stručnu pomoć) te disponenta koji komunicira sa drugim službama i institucijama. U svakom trenutku osigurana je dvosmjerna komunikacija. Tako putem GPRS-a ključni podaci o intervenciji dolaze na terminal u vozilu hitne pomoći, a putem GIS navigacije dispečer i disponent vide status te očekivano vrijeme dolaska vozila. Kasnije se svi podaci o intervenciji, uključivo i podaci o pacijentu šalju u ciljanu bolnicu.

Pored navedenih tehnologija, korištena je i serverska infrastruktura koja se temelji na SuperMicro poslužiteljima, sigurnošću mrežnog upravlja Juniper SRX platforma, Avaya Data služi za spajanje korisnika, dok stalno napajanje osigurava Eaton UPS.

Posebno ističemo da je u više navrata audit nad eHitna rješenjem pri Hitnoj pomoći Primorsko-goranske županije provela Svjetska banka te se vrlo pohvalno izrazila u odnosu na naše rješenje.

Vezani dokumenti