Korisnička podrška
Učinkoviti servis i stručna tehnička pomoć bitan su segment poslovanja tvrtke STORM Informatika. Pružanjem cjelovite i kontinuirane sistemske podrške pružamo korisnicima stručnu podršku kako bi unaprijedili svoje poslovanje korištenjem naših proizvoda i rješenja. Efikasnom i jednostavnom dojavom problema, korisnici dobivaju brzu i kvalitetnu korisničku podršku u otkrivanju i rješavanju problema. Prijava problema i detaljno evidentiranje s naše strane, korisniku služi za dobivanje informacija o načinu najbržeg nastavka rada i rješavanja problema.
Kvalitetnom organizacijom pružanja usluga održavanja i implementacije, automatski se prosljeđuju upiti prema dežurnim ili zaduženim stručnjacima za vezani problem/projekt. Sustav prima prijave i prati zahtjeve iz područja:
- Prijave kvarova (bez obzira radi li se o opremi pokrivenoj ugovorom o održavanju, garancijom ili se održavanje obavlja po pozivu)
- Zahtjevi za izmjenama na postojećoj opremi
- Zahtjevi za isporukama nove opreme
Sustav prijave i praćenja zahtijeva upis korisničkog imena i lozinke. Nakon upisa sustav vas dovodi do tri osnovna izbornika: Browse Projects, Find Issues i Create New Issue.
- Browse Projects: omogućuje pregledavanje vaših upita prema STORM Informatici i status njihove izvedbe.
- Find Issues: služi za pretraživanje upita s izborom kategorija za pretraživanje, pojmovima i drugim podacima koji bi mogli olakšati pretraživanje.
- Create New Issue: izbornik koji služi za otvaranje novih zahtjeva od strane korisnika. Svaki zahtjev sadržava osnovna polja koja se moraju ispuniti, poput kratkog opisa kvara, o kojoj se opremi radi i o važnosti/hitnosti zahtjeva. Dopunski dio koji nije nužno ispuniti su dodatne informacije koje bi mogle koristiti u rješavanju prijavljenog problema.
Radno vrijeme Tehničkog odjela STORM Informatike je od ponedjeljka do petka od 08:00 do 16:00 sati. Zaprimanje prijave kvarova i intervencija odvijaju se u radno vrijeme osim ukoliko postoji ugovor o održavanju koji omogućuje korisnicima prijavu kvarova i intervenciju van radnog vremena.
U slučaju da niste registrirani korisnik molimo javite se na Turn on JavaScript!