SaaS rješenje omogućava složeno praćenje, komunikacija i izvješćivanje kroz digitalne kanale komunikacije: društvene mreže, e-poštu, live chat, forume, blogove i obrazaca za kontakt, What's up i Viber, Chatbots i drugo. → opširnije
Već 9 godinu za redom, Avaya nastavlja svoju lidersku poziciju u sklopu Gartnerovog istraživanja → opširnije
Održana III. Konferencija digitalne medicine → opširnije
Brand Embassy je vodeća platforma za pružanje korisničke podrške u segmentu digitalnih kanala komunikacije. Ova tehnologija spaja korisnika društvenih mreža s agentom korisničke službe u realnom vremenu pri čemu se → opširnije
Storm Informatika prepoznata je kao kvalitetni partner sa statusom Gold certifikacije i ekspertizom u području "Video Solution Expert Specialization" → opširnije
30. siječnja u prostorima tvrtke u Zagrebu održana je edukacija korisnika vezana za uporabu aplikacije eHitna. → opširnije
U organizaciji tvrtke Radilica i Contact Center Akademije, u Zagrebu je 12. veljače 2015. g. održan 4. MeetUP, strukturirano poslovno druženje koje je posjetilo šezdesetak direktora, voditelja, supervizora te drugih → opširnije
Nakon odrađenog testnog razdoblja stručne medicinske poslovne platforme, formalno je u rad puštena "eHitna". → opširnije
Već 14 godina za redom, Avaya nastavlja svoju lidersku poziciju u sklopu Gartnerovog istraživanja za segment infrastrukture kontaktnih centara. Avaya svoju titulu dosljedno brani još od 2001. g., od samog → opširnije
Avaya IP Office je fleksibilan i jednostavan za korištenje i upravljanje. Od jednostavnog poslovnog telefonskog sustava za nekolicinu od 5 korisnika do kolaboracije u punoj snazi za do 2.000 korisnika. → opširnije