Avaya IP Office 9.0 podržava 2.000 korisnika

Avaya IP Office 9.0 podržava 2.000 korisnika

Avaya IP Office je fleksibilan i jednostavan za korištenje i upravljanje. Od jednostavnog poslovnog telefonskog sustava za nekolicinu od 5 korisnika do kolaboracije u punoj snazi za do 2.000 korisnika.

Avaya je objavila novi softver dizajniran s ciljem da poboljša kolaboraciju i komunikaciju srednje velikih tvrtki. Avaya IP Office 9.0. je jedinstvena softverska platforma za kolaboraciju sa visoko fleksibilnim mogućnostima implementacije za tvrtke do 2.000 korisnika s mogućnošću pokretanja u roku jednog sata. Avaya IP Office softver pomaže srednje velikim tvrtkama poboljšanje poslovanja i ujedinjenje mobilnog radnog osoblja. Ovo moćno, jednostavno rješenje objedinjene komunikacije i kolaboracije pruža besprijekorno iskustvo za mobilnost te glasovnu i video komunikaciju bez obzira na uređaj.

Avaya ima implementirano više od 350.000 IP Office sustava diljem svijeta, podržavajući više od 12 milijuna korisnika. Korisnička iskustva i dalje usmjeravaju razvijanje Avaya IP Office sustava, koji mu je donio nagradu TMC Labs 2013 Innovation Award za značajnu kreativnost i originalnost. Avaya IP Office osigurava srednje velikim tvrtkama isplativu, moćnu platformu za rast koja donosi do 30% niže troškove vlasništva u usporedbi s drugim rješenjima. Avaya IP Office nudi besprijekorno korisničko iskustvo pružajući korisnicima siguran, jednostavan pristup sa uređaja po njihovom izboru.

Avaya IP Office pruža:

  • Pojednostavljeno rješenje povećanih razmjera – Avaya IP Office 9.0 software jednostavan i pristupačan s razmjerom do 2.000 korisnika (prethodna verzija do 1.000 korisnika) na do 32 lokacije, pružajući izuzetnu vrijednost i niske ukupne troškove vlasništva.
  • Virtualizacija – IP Office 9.0 dodaje softver za virtualizaciju pokrenut na VMware vSphere 4.x ili 5.x. IP Office softver sada možete pokrenuti unutar virtualnog stroja, na dediciranom serveru, jednom uređaju ili kombinacijom spomenutog. To pruža fleksibilnost omogućujući korisnicima odabir metode implementacije prema svojim planovima infrastrukture i ciljevima. 
  • Pojednostavljeno upravljanje – IP Office Web Manager za Server Edition pruža sažeti pogled upravljanja za multi-site IP Office rješenje putem jednokratne log-in lozinke za svaki pojedini URL. Web manager dopušta pristup nizu poslužitelja, zajedno sa rješenjem - wide user management i simplified management omogućujući srednje velikim tvrtkama smanjenje administrativnih opterećenja.
  • Podrška za Enterprise Branch – IP Office 9.0 može pristupačno podržavati nekoliko opcija implementacije za podružnice: samostalni, neovisni ured ili povezan sa Avaya Aura mrežom kroz distribuirane i centralizirane modele poslovnica dok je upravljan sa Avaya Aura System Manager.

28.10.2013.