Avaya izabrana kao lider u Gartnerovom istraživanju

Avaya izabrana kao lider u Gartnerovom istraživanju

Već 14 godina za redom, Avaya nastavlja svoju lidersku poziciju u sklopu Gartnerovog istraživanja za segment infrastrukture kontaktnih centara. Avaya svoju titulu dosljedno brani još od 2001. g., od samog početka istraživanja.

Gartner Magic Quadrant je godišnje izvješće koje rangira vendore u različitim industrijskim segmentima na temelju njihove vizije i mogućnosti ostvarenja iste analizirajući poduzete mjere i postupke vendora prema kriterijima tržišta. Hardver, softver, usluge, podrška korisnicima,... - svaki aspekt rješenja biva ocijenjen. Godišnji Gartner Magic Quadrant izvještaj za segment infrastrukture kontaktnih centara pokriva vendore koji pružaju opremu, softver i usluge potrebne za rad kontaktnog centra prema korisnicima, zaposlenicima i podršci, uključujući telemarketing, helpdesk i druge komunikacijske aktivnosti.

Ovo je dobra vijest za Avayu, pošto je tvrtka snažno usmjerena na "omni-channel" korisničko iskustvo i cilj joj je pružiti rješenje kontaktnih centara koji pruža pravu višekanalnu podršku za korisnike, omogućava konsolidirane izvještaje i upravljanje. U zadnjih 12 mjeseci Avaya je predstavila dva rješenja za IP Office: Avaya IP Office Contact Center (IPOCC) i Avaya Contact Centre Select (ACCS). 

"Nedavna istraživanja provedena od strane Avaye, pokazala su da većina tvrtki smatra da je upravljanje korisničkim iskustvom važno za dugoročno zdravlje tvrtke, dok je gotovo polovica ispitanika izjavila da im nedostaje sveobuhvatan plan za podršku istoga. Mi, u Avayi shvaćamo da odanost korisnika treba graditi na kumulativnom nizu interakcija te je naš posao da omogućimo tvrtkama da što jednostavnije pruže legendarno iskustvo u svakom trenutku putovanja o kojem žele da njihovi korisnici pričaju." - izjavio je Tom Schollmeyer, podpredsjednik i generalni direktor, Cloud and Contact Center, Avaya.

Više o istraživanju...

09.07.2014.