MeetUP - Contact Center Akademija

MeetUP - Contact Center Akademija

U organizaciji tvrtke Radilica i Contact Center Akademije, u Zagrebu je 12. veljače 2015. g. održan 4. MeetUP, strukturirano poslovno druženje koje je posjetilo šezdesetak direktora, voditelja, supervizora te drugih djelatnika i stručnjaka koje zanima usavršavanje znanja iz domene upravljanja kontaktnim centrima, odnosima s korisnicima i customer service timovima.

Četvrti MeetUP održan je u Muzeju suvremene umjetnosti, s ciljem dijeljenja iskustava i dobivanja konkretnih rješenja za svakodnevni rad u kontaktnim centrima. Moderator diskusija bio je naš kolega Viktor Hlača, IT stručnjak u području razvoja tehnoloških rješenja te kontaktnih centara. Većina sudionika druženja završila je Contact Center Akademiju (CCA), što im je dalo dodatna znanja i vještine koje su potrebne za vođenje ljudi, upravljanje procesima te tehnologijom u kontaktnim centrima. Rad u kontaktnim centrima često je vrlo dinamičan pa se i izazovi s kojima se voditelji susreću mijenjaju iz dana u dan. MeetUP je osmišljen kako bi polaznici i nakon završetka programa CC Akademije nastavili dijeliti iskustva s kolegama iz struke i dobivati rješenja za svakodnevni rad. 

Za sudionike 4. MeetUP-a pripremljen je drugačiji, interaktivni koncept u kojem su upravo sami sudionici kreirali sadržaj kroz unaprijed dostavljene teme i konkretna pitanja iz svakodnevnog upravljanja i vođenja kontaktnih centara. Teme za koje su sudionici pokazali najviše interesa, odnosile su se na motivaciju i edukaciju djelatnika (posebno na turnover i moguća rješenja). Radionica je sudionicima pružila uvid u ideje i prijedloge o tehnološkim rješenjima koja pospješuju i optimiziraju rad u kontaktnim centrima, poput IVR, različitih vrsta dialera i call centar aplikacija. Posjetitelji su ukratko razmijenili iskustva o vlastitim i outsource kontaktnim centrima te su dobili konkretna rješenja i ideje koja mogu odmah primijeniti u svom svakodnevnom radu.

Više o MeetUP CCA.

16.02.2015.