Zamijenite svoju staru Panasonic telefonsku centralu sa Avaya IP Office

Zamijenite svoju staru Panasonic telefonsku centralu sa Avaya IP Office

Raste li vaša tvrtka? Trebate li veći broj telefonskih korisnika? Želite li zamijeniti postojeću dotrajalu centralu zadržavajući dio starih analognih telefonskih uređaja te istodobno koristiti nove IP telefone?

Ostvarite do 50% popusta!

Avaya IP Office popunjava prazninu između starih, klasičnih telefonskih centrala i "čistih" IP telefonskih centrala, zadovoljavajući cjelokupne komunikacijske potrebe tvrtki svih veličina. Omogućuje vam prilagođavanje na novo rješenje brzinom i tempom koje vam odgovara naglašavajući nove mogućnosti aplikacija za povećanje učinkovitosti zaposlenih koje će unaprijediti poslovanje vaše tvrtke.

Neke funkcionalnosti:

  • Jedinstvena tehnologija koja objedinjuje govorna i podatkovna rješenja uključujući integraciju sa bazama podataka putem IVR (interaktivnog glasovnog odziva)
  • Mogućnost umrežavanja više IP Officea kroz podatkovnu mrežu čime se postiže ušteda na telefonskim računima te transparentnost funkcionalnosti kroz cijeli sustav (Hot Desking, Group Working, vidljivost aktivnih korisnika, Voicemail i dr.)
  • Podržava analogne, digitalne i IP (SIP,H.323) priključke i dolazne linije
  • Automatic Route Selection (programiranje najoptimalnijih ruta za dolazne i odlazne pozive)
  • Mogućnost spajanja na Skype
  • Automatiziranje zaprimanja poruka
  • Phone Manager Lite besplatna aplikacija za upravljanje telefonom (pregled dolaznih, odlaznih i propuštenih poziva, uspostava poziva jednim klikom, parkiranje poziva i dr.)
  • One-X Portal dodatak Soft Console omogućuje praćenje produktivnosti, podržava vidljivost svih korisnika te kontrolira funkcije poput No Calls (bez poziva) i Forwarding (preusmjeravanje) svih korisnika unutar tvrtke
  • IP Office Mobility podržava komunikaciju bilo kada i bilo gdje (istovremeno dobivanje poziva na fiksni i mobilni telefon)
  • Konferencijski most – IP Office omogućuje konferencijske veze do 128 istovremenih korisnika koji se aktiviraju po potrebi ili su unaprijed definirani
  • Kontaktni centar za korisničke ili prodajne službe vaše tvrtke
  • Mogućnost proširenja sa dodatnim aplikacijama

Pročitajte više ovdje.

Vezani dokumenti

13.12.2012.