Kontaktni centar za korisničku podršku putem digitalnih kanala komunikacije

Kontaktni centar za korisničku podršku putem digitalnih kanala komunikacije- .

.

SaaS rješenje omogućava složeno praćenje, komunikacija i izvješćivanje kroz digitalne kanale komunikacije: društvene mreže, e-poštu, live chat, forume, blogove i obrazaca za kontakt, What's up i Viber, Chatbots i drugo. Integracijom svih digitalnih kanala kao što su live chat, e-mail i društvene mreže u jednu platformu tvrtkama se omogućuje brža i jednostavnija komunikacija s korisnicima koji dolaze kroz digitalne kanale.

Chatbot Builder s dvosmjernim API-jem –  omogućuje da brzo i jednostavno gradite Chatbots-e koji tada mogu komunicirati s Brand Embassy platformom i CRM - om, omogućujući korisnicima da obavljaju jednostavne zadatke (kao što su provjera preostalih podataka, uključivanje u roaminga itd.) uz besprijekorno prosljeđivanje razgovora sa i na agenta. Chatboti mogu drastično povećati učinkovitost korisničke podrške uz uštedu vremena i resursa korisničke podrške. Rješenje je jednostavno za instalaciju, nudi podršku korisnicima 27/7 te je sastavni dio SaaS rješenja.

 

.

 

 

17.09.2018.