Avaya IP Office

Avaya IP Office

Današnje poslovanje teško je zamislivo bez telefonije. Poslovna telefonija nije samo mogućnost primanja i slanja poziva. Poslovna telefonija mora omogućavati kontrolu i praćenje troškova, integraciju u poslovne procese, funkcijsku nadogradnju ali i općenite funkcionalnosti.

Uspješne tvrtke uvijek traže načine da postignu više sa manje troškova. Njihov je cilj održati tvrtku fleksibilnom, inovativnom i konkurentnom bez suvišnog povećanja investicija ili operativnih troškova. Avaya je u dizajniranju platforme IP Office uzela u obzir ove ciljeve te specifičnosti segmenta malih i srednjih tvrtki. Bitno je napomenuti da u razradi segmenata male tvrtke imaju do 250 zaposlenika, a srednje do 1000. No, veliku tvrtku ne čini broj djelatnika, zar ne?

Pogledajte što Avaya IP Office omogućuje

  • Organizaciju najproduktivnije mobilne radne snage
  • Jednostavno i učinkovito povećanje kapaciteta
  • Dodavanje naprednih funkcionalnosti kako se pojavljuje potreba
  • Povećanje učinkovitosti poslovanja

Avaya IP Office je moguće uklopiti u komunikacijske potrebe bilo koje male ili srednje tvrtke koja raste. Fleksibilnost, skalabilnost i funkcionalnosti su ugrađene:

  • Mogućnost razvoja od osnovne telefonije do naprednih objedinjenih komunikacija
  • Rast od 5 do 1000 zaposlenih na jednoj lokaciji
  • Umrežavanje do 32 lokacije
  • Omogućavanje jednostavne komunikacije:
    1. Uredskim djelatnicima
    2. Mobilnim djelatnicima
    3. Djelatnicima koji rade od kuće
    4. Agentima u kontaktnom centru i njihovim kontrolorima
  • Korištenje H-323, digitalnih, analognih ili SIP telefona i dolaznih linija u bilo kojoj kombinaciji
  • Rast brzinom rasta tvrtke

Sa više od 270,000 instaliranih sustava, IP Office je lider u objedinjenim komunikacijama malih i srednjih tvrtki. Osim toga nagrađen je nagradom Unified Communication Product of the Year za 2011. godinu od strane TMC-a i Frost&Sullivan. Sa IP Office pružate svojim zaposlenicima komunikacijske alate potrebne da rade najbolje što mogu.

Napredni korisnik

Korisnik kontrolira uredsku komunikaciju korištenjem IP telefona, mobilnog telefona ili računala. Prima sve poruke (glasovne, e-mail ili faks) u isti inbox. Korisnik može uspostaviti konferencijski poziv kada mu zatreba i aktivirati da mu istovremeno zvoni mobilni i uredski telefon.

Mobilni djelatnik

Svaki mobilni telefon može činiti proširenje vašeg uredskog telefonskog sustava zahvaljujući mogućnostima IP Office.

Uredski djelatnik

Komunikacijski alati dizajnirani za djelatnike koji primarno rade za svojim radnim stolom pomažu u odgovaranju i prenošenju kritičnih informacija. Kroz jedno sučelje uredski djelatnici mogu upravljati konferencijama, provjeravati status kolega (tko trenutno razgovara na telefon, tko nije na radnom mjestu ili tko ima "ne ometaj" status), upravljati (glasovnim) porukama, skraćenim biranjem ili IM komunikacijom.

Djelatnici koji rade izvan ureda

Primjer takvih djelatnika su oni koji većinu svog radnog vremena rade od kuće. Takvim djelatnicima trebaju iste telefonske funkcije kao da su u uredu. Korisnici mogu povezati svoje telefone na središnji sustav korištenjem virtualnih privatnih mreža. U ovakvoj arhitekturi svi pozivi prolaze kroz IP Office i zbog toga možete zaposliti talentirane djelatnike bez obzira gdje žive te kontrolirati i smanjiti svoje troškove.

Recepcionist

Olakšajte recepcionistu u svojoj tvrtki primanje velikog broja poziva korištenjem PC aplikacija koja omogućuje upravljanje pozivima klikanjem miša. Popis dolaznih poziva na čekanju te statusi poziva i telefona se prikazuju na zaslonu računala. Integracija sa uobičajenim bazama podataka otvara neslućene mogućnosti povezivanja komunikacije u poslovne procese.

Kontrolor službe za korisnike

Aplikacija za nadgledanje i izvještavanje omogućuje tvrtkama praćenje i mjerenje interakcija i produktivnosti službe za korisnike. Pratite izvještaje o prodajnim aktivnostima, procjenite vrijednost marketinške kampanje i provjerite koliko dobro vaši agenti rukuju pozivima.

Agent službe za korisnike

Radi se o aplikaciji koja se koristi kroz web preglednik i pruža agentima informacije o broju poziva koji čekaju, koliko je poziva u tijeku ili izgubljeno te koliko je agenata trenutno prijavljeno. Ovakve informacije pomažu agentima da se prilagode trenutnoj situaciji te ukoliko nema poziva na čekanju agent može više vremena posvetiti pozivu koji je u tijeku te pokušati riješiti stvar kod prvog poziva (first call resolution).

Vezani dokumenti