Avaya Aura

Današnje poslovanje teško je zamislivo bez telefonije. Poslovna telefonija nije samo mogućnost primanja poziva i pozivanja poziva. Poslovna telefonija mora omogućavati kontrolu i praćenje troškova, integraciju u poslovne procese, funkcijsku nadogradnju ali i općenite funkcionalnosti.

Avaya Aura je komunikacijska platforma koja podržava objedinjene komunikacije i kontaktne centre za srednje i velike tvrtke. Avaya Aura proširuje funkcionalnosti Communication Managera i omogućuje upravljanje komunikacijama zasnovano na SIP protokolu uz inovativne mogućnosti. Korištenjem revolucionarne SIP arhitekture i virtualizacije, Avaya Aura pojednostavljuje kompleksne komunikacijske mreže i reducira troškove infrastrukture. Zaposlenici na bilo kojoj lokaciji mogu biti povezani bez obzira na kojoj infrastrukturi se nalazi. Avaya Aura omogućuje bržu i lakšu implementaciju različitih vidova komunikacije kao što su glasovna i video komunikacija, upravljanje poruka i statusa (presence). Rezultat ovakve implementacije je povećanje produktivnosti i agilnosti poslovanja.

Avaya Aura Communication Manager

Ova otvorena i proširiva platforma poslovne telefonije se može implementirati kao IP komunikacijski sustav u čistom SIP okruženju ili miješano SIP, H-323 i TDM okruženju. Communication Manager podržava preko 700 različitih funkcionalnosti poslovne telefonije uključujući funkcionalnosti pozivnog centra i konferencijskih poziva. Da bi se ova pouzdana i skalabilna platforma mogla uklopiti u potrebe različitih organizacija ona podržava različite poslužitelje, pristupnike te analogne, digitalne i IP komunikacijske uređaje.

Avaya Aura Session Manager

Session Manager omogućuje povezivanje komunikacijskih sustava različitih proizvođača u distribuiranu mrežu sa centraliziranim upravljanjem, jednostavnijom centralizacijom SIP dolaznih linija te lakšom komunikacijom unutar mreže uz povećanje skalabilnosti i sigurnosti. Ovakva fleksibilnost arhitekture omogućuje tvrtkama smanjivanje troškova komuniciranja i upravljanja. Zbog pojednostavljivanja upravljanja Session Manager smanjuje troškove, ali i povećava agilnost poslovanja jer ubrzava implementaciju na različitim lokacijama i za različite vrste korisnika.

Avaya Session Border Controller

Avaya Session Border Controller je fleksibilno rješenje koje uključuje set standardnih (Standard izvedba) i naprednih (Advanced) funkcija. Time omogućuje različite funkcionalnosti kao što su spajanje SIP dolaznih linija ili spajanje udaljenih djelatnika bez VPN povezivanja.

Avaya Aura Communication Manager Messaging

Communication Manager Messaging je integrirana glasovna pošta za Communication Manager. Osim odgovaranja na pozive i prijema poruka ova aplikacija omogućuje i upravljanje glasovnim porukama na računalu.

Avaya Aura Application Enablement Services

Različita programerska sučelja, protokoli i web servisi su na raspolaganju programerima te im omogućuju dostup do funkcija obrade poziva, medija i administracije sustava koji su na raspolaganju na Communication Manageru. Takva otvorenost omogućuje integraciju sa različitim poslovnim i komunikacijskim aplikacijama kao što su Microsoft Office Communicator ili IBM Lotus Sametime te različitim aplikacijama za pozivne i kontaktne centre, snimanje razgovora te klikni-za-biranje aplikacije.

Avaya Aura Presence Services

Ovaj proizvod omogućuje skalabilno rješenje za praćenje prisustva (presence) te tu informaciju prosljeđuje Avayinim rješenjima ili rješenjima ostalih proizvođača. Informacija o prisustvu omogućuje korisnicima da lociraju kolege i eksperte koji im mogu pomoći odmah sa upitima korisnika, problemima sa uslugom ili mogućnosti rješavanja kritičnih problema na projektu i sve to u realnom vremenu.